BBTTŞ-nin tədqiqat proqramlarının qrantı

Beynəlxalq baytarlıq tibb təhsili üzrə Şura (BBTTŞ) - bütün dünyada baytarlıq tibb təhsili sahəsində qabaqcıl təcrübələrin irəli sürülməsinə və paylaşılmasına çalışan Amerika baytarlıq tibb kollecləri Assosiasiyasının (AAVMC) təşəbbüsüdür. Tədqiqat qrantları proqramının ŞURASI aşağıdakılar üçün vəsait təmin edəcək:

-bütün dünyada baytarlıq tibb təhsili inkişafına yardım rabitə və əməkdaşlıq
-təhsil sahəsində tədqiqatçılar arasında əməkdaşlıq
-təhsil sahəsində innovasiyaların və digər nailiyyətlərin yayılması, müəllimlərin və onların müvafiq təşkilatlarının əhatə olunması yolu ilə layihələrin təsirini artırmaq üçün.

BBTTŞ tədqiqat qrantlarının proqramı yuxarıda göstərilən məqsədlərə (ən az 1) uyğun olan təşəbbüsləri dəstəkləyəcəkdir. Ərizəçi(lər) təklif olunan layihənin baytarlıq tibb təhsili sahəsində beynəlxalq əməkdaşlığa töhfə verdiyini dəqiq və inandırıcı şəkildə təsvir etməlidir.

Müraciətlər iki kateqoriyadan birinə uyğun ola bilər:

-Təhsil tədqiqat layihələri
-Təhsil mübadiləsi layihələri

Təlimat:

Ümumi tələb olunan büdcə $10 000-dan çox olmamalıdır.
Layihənin və büdcə dövrünün icra müddəti 24 aydan çox olmamalıdır.
BBTTŞ qrantlarının məhdud ölçüsü ilə əlaqədar olaraq, layihə üzrə dolayı xərclər nəzərə alınmır. Dolayı xərclər, təşkilatın ümumi fəaliyyəti və xidməti ilə bağlı və Qrant müraciətində təsvir edilən layihəyə birbaşa aidiyyəti olmayan xərclərdir.

Ərizə vermək üçün bir neçə ümumi təlimat:

Hər hansı bir keçidi (linki) aktivləşdirmək üçün xüsusi mətn qutusundan istifadə edin; keçidlər istəkdən asılıdır, lakin onları yeniləmək tövsiyə olunur.
Ərizə formasını doldurarkən, məlumatların itirilməsinin qarşısını almaq üçün tez-tez qaralama kimi yadda saxladığınızdan əmin olun.
BBTTŞ tərcümə xidmətləri təmin edə bilər; hər hansı bir sualınız və ya tərcümə ehtiyacları üçün CIVME@aavmc.org müraciət edin.
Fəaliyyət göstərən BBTTŞ əsas və ya alternativ üzvləri BBTTŞ qrant müraciətçilərinin bir hissəsi ola bilməz.
BBTTŞ qrantının (əsas tədqiqatçı və bütün həmmüəlliflər daxil olmaqla) mövcud müraciətçiləri əvvəlki qrant tamamlanana qədər və yekun hesabat BBTTŞ-dən təqdim olunmayanadək və ya BBTTŞ tərəfindən təsdiqlənməyənədək nə əsas tədqiqatçı, nə də həmmüəllif kimi başqa bir qrant üçün müraciət etmək hüququna malik deyillər.
BBTTŞ regionları arasında əməkdaşlıq çox dəstəklənir; bir coğrafi bölgə ilə məhdud olan müraciətlər qrant qiymətləndirməsində əks olunacaq. Hər hansı bir sualınız və ya problemlərinizlə bağlı CIVME@aavmc.org müraciət edin.
Bütün ərizələr BBTTŞ onlayn portalı vasitəsilə təqdim edilməlidir. Kağız Media və ya e-poçt üçün müraciətlərə baxılmayacaq.
Sizin müraciət 11:59 pm (EDT) 6 dekabr 2022-ci ilə qədər "Yekun kimi təqdim " olmalıdır.

Qrant müraciətlərinin qəbulu 19 sentyabr 2022-ci il bazar ertəsi günü açıq olacaq. Daha ətraflı məlumat üçün civme@aavmc.org müraciət edin.

Əvvəlki qrant alanlar:

2017:

Su baytarlıq sahəsində təcrübə üçün lazım olan əsas (ilk gün) biliklərin, bacarıqların və təcrübənin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi. Dr. David Scarf, Pretoriya Universiteti, baytarlıq elmləri fakültəsi.

Sığınacaq Tibb, Dr. Jenny Staviski, Baytarlıq Məktəbi və Nottinqem Universitetinin elm tələbələri və aspirant üçün beynəlxalq əhəmiyyətli təlim nəticələri inkişaf etdirilməsi.

2018:

Baytarlıq həkimləri və tədqiqatçıların Praktiki növbəti nəsil faktiki məlumatlar əsasında yaradın: Baytarlıq mövzusunda qlobal müxtəlif tədris proqramlarının variantları hansılardır? Dr. Heidi Yanike, Müqəddəs Corc Universiteti.

Professionalizm bakalavr hazırlığı tədris proqramının dörd beynəlxalq baytarlıq məktəbinin Baytarlıq fakültələrinin buraxılış kurs tələbələri fitness qəbul, Dr Stuart Gordon, Messi Universiteti.

Baytarlıq immunologiyasının tədrisi üçün beynəlxalq şəbəkə və platformanın yaradılması yolunda, Dr. Femke Broer, Utrext Universiteti, baytarlıq tibb fakültəsi

Tükənmə, depressiya, narahatlıq və həyat keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması məqsədi ilə baytarlıq tibb universitetlərinin tələbələri üçün elmi cəhətdən əsaslandırılmış Sağlamlıq təcrübəsinin yaradılması: veterinarlar arasında intiharların artan səviyyəsinə cavab, doktor Munaşe Çigerve, Deyvis Kaliforniya Universiteti

2019:

İncəsənət və şəxsiyyət: şəxsiyyətin inkişafı haqqında düşüncələrini dəstəkləmək üçün yaradıcı metodlardan istifadə, Dr. Elizabeth Armitaj-Chan, Kral Baytarlıq kolleci

Tələbələr, təcrübə təminatçıları və müəllimlər tərəfindən təcrübə əldə etməyə kömək edən amillər və problemləri müəyyən etməklə bakalavr Baytarlıq proqramında iş təliminin optimallaşdırılması, Dr. Md. Ahasanul Hoque, Çittaqonq Universiteti baytarlıq və heyvandarlıq

2020:

Baytarlıq təhsilində nə tədris proqramını lider edir? Dr. Elizabeth Armitaj-Chan, Kral Baytarlıq kolleci

Appalaçidən Şərqi Afrikaya qədər: müəllim təlim vasitəsilə baytar tələbə təlim nəticələrinin təkmilləşdirilməsi, Dr. Jamie Stuart, Vircinia Mariland baytarlıq tibb kolleci
İcma üzvləri dəstəkləmək üçün açıq resurs inkişaf baytarlıq təhsil tədqiqat potensialının artırılması, Dr. Julie Hunt, Linkoln Memorial Universiteti

2021:

Diaqnostik vizual sahəsində qlobal təhsil mübadiləsi, Dr. Masahiro Murakami, Perdyu Universiteti baytarlıq Kolleci

"Stressin aradan qaldırılması": müəllimlərin Epistemik duyğuları, Dr. Elizabeth Armitaj-Chan, Kral Baytarlıq kolleci.

COVİD-19, Dr. Rebecca Parkes, Hong Kong Şəhər Universiteti cavab olaraq dünyada inkişaf etmiş klinik bacarıqların tədrisində innovasiyaların aşkarlanması və mübadiləsi

2022:

Universitetdən kənarda Təhsil Baytarlıq səyahəti, Dr. Rebecca Qarabed, Ohio Dövlət Universiteti
Baytarlıq təhsil və diaqnostikasının yaxşılaşdırılması üçün baytarlıq teletibb qlobal birgə proqramının başlanğıcı, Dr. Sarah Corner, Miçiqan Dövlət Universiteti
Baytarlıq radiologiyasında əsas yerləşmə anlayışlarının tədrisinə beynəlxalq yanaşmaların qiymətləndirilməsi, Dr. Jane Manfredi, Miçiqan Dövlət Universiteti.