ADAU-nun məzunları üçün növbəti vakansiyalar

1. Vakansiya adı: Əczaçı (Bakı şəhəri)

İş barədə:
Müştərilərin keyfiyyətli konsultasiyasını həyata keçirmək;
Komanda ilə birlikdə müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərmək;
Düzgün resept oxuma bacarığı.

Təklifimiz:
Sağlam həyat tərzi formatında olan innovativ aptekdə çalışmaq və inkişaf etmək;
İntensiv korporativ təlim;
Bu sahədə karyera yüksəlişi;
Əmək haqqı 400 + Bonus.

Tələblər:
Əczaçılıq ixtisası üzrə ali və ya kollec təhsili mütləqdir (kursların diplomları, sertifikatlar qəbul edilmir).

Əlavə məlumatlar:
İş vaxtı: 6 günlük iş həftəsi / 6 saatlıq növbəli iş;

Qeyd: Vakansiyaya müraciət etmək üçün e-mailin mövzu (başlıq) hissəsində vakansiya adını qeyd etməklə cv@hrcell.az və yaxud karyera@adau.edu.az email ünvanına CV-lərinizi göndərə bilərsiniz.

2. Vakansiya adı: Mühasib (Bakı şəhəri)

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Şirkətdə aparılan əməliyyatların maliyyə hesabatlarında düzgün əks olunması;
Gündəlik balansın və dövriyyə məlumatlarının hazırlanması;
Hesablamaların dəqiqliklə hesablar sisteminə köçürülməsi;
Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət edilməsi;
Aylıq, rüblük maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
Satış və debitor borc hesabatının hazırlanması;
Alış və kreditor borc hesabatının hazırlanması.

Tələblər:
Maliyyə, mühasibatlıq üzrə ali təhsil;
Maliyyə/Mühasibatlıq sahəsində minimum 3 il təcrübə;
Azərbaycan (əla), Rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
MS Office/Excel (əla)/1C 8.3 (əla);
Analitik düşünmə, analiz etmə bacarığı;
Problemləri həll etmə bacarığı;
Düzgünlük və Dəqiqlik;
Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı.

İş şərtləri:
İş vaxtı 09:00 - 18:00;
İş günü 5/2 (Şənbə və Bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir);
Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir;
Əmək haqqı 700 azn.

Qeyd: Vakansiyaya müraciət etmək üçün emailin mövzu (başlıq) hissəsində vakansiya adını qeyd etməklə cv@hrcell.az və yaxud karyera@adau.edu.az email ünvanına CV-lərinizi göndərə bilərsiniz.

3. Vakansiya adı: Kredit mütəxəssisi ( Bakı, Sumqayıt və Ağcəbədi ərazisi üzrə )

Vəzifə və öhdəliklər:
Müştəriyə kredit məhsulları haqqında məlumatın verilməsi;
Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər;
Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.

Tələblər:
Yaş: 25-32 arası;
Cinsi: Kişi;
Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməsi arzuolunandır;
Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
Güclü kommunikasiya bacarıqları;
Komandada və müştərilərlə işləmək bacarıqları;
Analitik zəkalı, məntiqi və riyazi hesablama aparmaq bacarıqları;
İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə bacarıqları;
Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) 3-5 il iş təcrübəsi;

İş şəraiti:
İş yeri: “İrşad Electronics” MMC-nin filialları;
İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
Əməkhaqqı: 600 AZN+ bonus.

QEYD: Vakansiyaya müraciət etmək istəyən şəxslər öz CV formalarını mövzu hissəsində vakansiya adı qeyd olunmaqla hr@irtelecom.az ünvanına göndərə bilər. Həmçinin irsad.az saytına girərək vakansiyaya online müraciət edə bilər.
https://irshad.az/vakansiyalar/muraciet-et/kredit-mutexessisi

4. Vakansiya adı: Kredit mütəxəssisi (Regionlar)

İşə götürən: TuranBank ASC

Vəzifə: Biznes kreditləri və İstehlak kteditləri üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis / böyük mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis / baş mütəxəssis / şöbə müdiri (Bakı, Sumqayıt şəhərləri və Xaçmaz, Qazax, Tovuz, Zaqatala, Göyçay, Ağstafa rayonları üzrə)

Vəzifəyə olan tələblər:
21-35 yaş;
Ali təhsil;
Azərbaycan dilini bilmək (ingilis və rus dilini bilmək arzu olunandır);
Riyazi düşüncə, təhliletmə bacarığı;
Məsuliyyətlilik, dəqiqlilik və çevik qərar vermə bacarığı;
Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmə bacarığı;
MS office proqramlarında işləmək bacarığı;
İş təcrübəsi olan və təcrübəsi olmayan namizədlər;
Banklarda, bank olmayan kredit təşkilatlarında və lombardlarda işləyən namizədlərə üstünlük verilir.

Vəzifə öhdəlikləri:

Yeni müştərilərin cəlb olunması və kredit məhsuları barədə məlumatlandırılma;
Kredit müraciətləri ilə bağlı biznes təhlilin aparılması;
Biznes təhlilləri ilə bağlı hesabatların hazırlanması və komitəyə təqdim edilməsi;
Müştərilərə kredit məhsullarına dair məsləhətlərin verilməsi;
Kredit portfelinin formalaşdırılması və idarə olunması.

CV Anketlərinizi biznesbankchiliq.dep@turanbank.az və yaxud hr@turanbank.az ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur. CV-lərinizi göndərərkən Mövzu hissəsinə "Biznes kreditləri və yaxud İstehlak kreditləri bölməsinin mütəxəssisi" yazmağı unutmayın.

5. TƏCRÜBƏ PROQRAMI (İşlə təmin olunma)
ABB 3-cü təcrübə proqramının seçim mərhələsini açıq elan edir.

4 aylıq təcrübə proqramında iştirak sənə öyrənmək, biliklərini artırmaq və əvəzolunmaz iş təcrübəsindən yararlanmaq imkanı verəcək.
3000 nəfərədək namizədin müraciət etdiyi 1 və 2-ci təcrübə proqramına seçilmiş 27 gənc ABB-nin müxtəlif struktur bölmələrində uğurla çalışır.
Bankımızın əməkdaşı olmaq istəyirsənsə, Səni də 3-cü təcrübə proqramımızda gözləyirik.
Aşağıdakı linkə keçid alaraq 21 noyabr 2022-ci il tarixinə kimi proqrama müraciət edə bilərsən.
https://abb-bank.az/tecrube/

Qeyd: Müraciət üçün yuxarıda qeyd edilən linkə daxil olursunuz, daha sonra qeydiyyatdan "keç" bölməsinə klikləyərək müraciət edə bilərsiniz.

6. Vakansiya adı: Kredit mütəxəssisi

İşə götürən: Bank BTB ASC Gəncə filialı
Vəzifə: Biznes kreditləri və İstehlak kreditləri üzrə mütəxəssis - Gəncə şəhəri

Vəzifəyə olan tələblər:
Ali təhsil; (İqtisadi təhsilə üstünlük verilir);
Azərbaycan dilini bilmək (ingilis və rus dilini bilmək arzu olunandır);
Riyazi düşüncə, təhliletmə bacarığı;
Məsuliyyətlilik, dəqiqlilik və çevik qərar vermə bacarığı;
Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmə bacarığı;
MS office proqramlarında işləmək bacarığı;
İş təcrübəsi olan və təcrübəsi olmayan namizədlər;
Banklarda, bank olmayan kredit təşkilatlarında və lombardlarda işləyən namizədlərə üstünlük verilir.

Vəzifə öhdəlikləri:
Yeni müştərilərin cəlb olunması və kredit məhsuları barədə məlumatlandırılma;
Kredit müraciətləri ilə bağlı biznes təhlilin aparılması;
Biznes təhlilləri ilə bağlı hesabatların hazırlanması və komitəyə təqdim edilməsi;
Müştərilərə kredit məhsullarına dair məsləhətlərin verilməsi;
Kredit portfelinin formalaşdırılması və idarə olunması.

CV anketlərinizi info@btb.az, hr@btb.az və yaxud karyera@adau.edu.az ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur. CV-lərinizi göndərərkən Mövzu hissəsinə "Biznes kreditləri və yaxud İstehlak kreditləri bölməsinin mütəxəssisi" yazmağı unutmayın.

7. Vakansiya adı: Planlama üzrə mütəxəssis (Azersun Holding, İmişli)

Vakansiyanın təsviri:
Satış və bazar araşdırmasından gələn təxmini plan çərçivəsində həftəlik,aylıq və ya illik olmaqla istehsalın,buna uyğun olaraq da məhsulun planlamasını hazırlamaq;
Planlanan məhsulun zamanında istehsala daxil olması üçün səy göstərmək;
Əldə olan və yeni təmin edilən məhsulu stokda saxlayaraq doğru şəkildə paylanmasını həyata keçirtmək;
Planlamaya daxil olan təxmini sifarişlərə görə daxili və xarici bazardan satınalma yolu ilə alınacaq məhsulları müəyyən etmək və bağlı olduğu rəhbərə bildirmək;
İstehsal olunmuş məhsulun stokunu təqib etmək və stokda əksilən məhsulların istehsal planını vermək;
Kənardan alınan məhsulların müddətinə və istehsal həcminə görə stoku formalaşdırmaq;
Tələb olunan məhsulların sifarişinin keçilib-keçilmədiyini yoxlamaq;
İstehsal proqramı daxilində sifariş edilmiş məhsulların istehsal olunmasını yoxlamaq;
İstehsal proqramında olmayan, lakin təcili istehsal olunması lazım olan məhsulların istehsalını həyata keçirilməsini təmin etmək;
Xüsusi kompaniyalar zamanı istehsal olunan məhsulların siyahısını hazırlayıb bağlı olduğu rəhbərinə təqdim etmək.

Xüsusi tələblər:
Ali təhsil (Sənaye mühəndisliyi/ İqtisadiyyat/ İdarəetmə sahələri üzrə);
Minimum 1 illik planlama sahəsi üzrə təcrübəsi olmalı;
MS Excel proqramını yaxşı səviyyədə bilməli;
Analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı.

Müraciət etmək üçün: Qeyd: Vakansiyaya müraciət etmək üçün emailin mövzu (başlıq) hissəsində vakansiya adını qeyd etməklə cv@azersun.com, hr@azersun.com və yaxud karyera@adau.edu.az email ünvanına CV-lərinizi göndərə bilərsiniz.

8. Vakansiya adı: Satış Məsləhətçisi (Embawood, Bakı)

İşin təsviri:
İş qrafiki: 6 günlük / saat 10:00 – 20:00;
Müştərinin qarşılanması, mağazada təkibi və yola salınması;
Malların vitrində yerləşdirilməsi;
Malın ticarət zalında qorunmasının təmin edilməsi;
Malın seçimində müştəriyə köməyin göstərilməsi, malın funksiyası və digər üstünlükləri barədə məlumatın verilməsi;
Satışın həyata keçirilməsi.

Tələblər:
Satış üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
Kollektivlə işləmə bacarığı;
Ünsiyyət qurma bacarığı.

Qeyd: Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanın adını “Satış məsləhətçisi” olaraq qeyd edib, career@embawood.com və yaxud karyera@adau.edu.az ünvanına göndərəsiniz.

DİQQƏT – XATIRLATMA
Əziz məzunlar ən son vakansiyalar haqqında məlumatlı olmaq və müraciət etmək üçün ADAU Təcrübə və Karyera Mərkəzinin instagram hesabını (adau_karyera_merkezi) izləyə və yaxud ADAU – Məzunlar Whatsapp qrupuna üzv ola bilərsiniz. (LİNK https://chat.whatsapp.com/HaBgyESIDeLCyf622rsJoi VƏ YA https://chat.whatsapp.com/DlARNzv1ezbAeofgqRmtEf)